Jak to funguje?

Záleží na použité technologii připojení. V případě bezdrátové přípojky je k uživateli umístěno 5Ghz přijímací zařízení. To musí být na místě, odkud je přímá viditelnost na náš vysílač. Z přijímacího zařízení je veden datový kabel k Vašemu počítači. V případě kabelového připojení je k Vám do bytu přiveden datový kabel z našeho zařízení, který se připojí do počítače. Není tedy nutné používat přijímací zařízeni.

Kolik stojí proměření dostupnosti signálu?

Prověření dostupnosti našeho signálu je zcela zdarma.

Kdy mohu smlouvu na dobu neurčitou vypovědět?

Výpovědní lhůta je 30 dní a začíná běžet od data doručení výpovědi. Výpověď musíte doručit emailem, poštou nebo datovou schránkou.

Můžu smlouvu převést na někoho jiného?

Ano, stačí nás kontaktovat na servisní lince, s převodem Vám rádi pomůžeme.

Jak se za službu platí?

Nejjednodušší je si zřídit trvalý příkaz k úhradě. Platbu provádíte na náš účet, který je uveden na smlouvě včetně variabilního symbolu. Dalším způsobem je platba složenkou.

Co se stane, když službu nezaplatím včas?

Nejprve od nás dostane informační email, že Vaše platby nejsou v pořádku. V případě, že nedojde v brzké době k uhrazení, začne se Vám objevovat při prohlížení Internetu informační stránka o neuhrazených platbách. Pokud ani poté nedojde k nápravě, je Vám služba zastavena úplně.

Lze si službu předplatit?

Ano.

Jakým způsobem si můžu změnit rychlost připojení?

Kontaktujte nás na čísle 725 265 921 nebo emailem na info@artemis-liberec.cz a my Vám rychlost navýšíme.

Jak dlouho trvá instalace?

Instalace běžně trvá dle náročnosti od 30 min do 2,5hod.

Bude mi Internet fungovat ihned po dokončení instalace?

Ano, internet Vám po dokončení instalace bude technikem předveden a nastaven na Vašem zařízení.

Je potřeba přijímací zařízení nějak napájet?

Ano. Standardně se napájení provádí po datovém kabelu, vedeném od přijímače do bytu.

Budu něco platit za opravu, když mi nefunguje internet?

Nebudete, ale jen v případě, že je chyba je na straně poskytovalete služby. Pokud je chyba způsobena uživatelem, je oprava účtována dle ceníku.

Je možné mít připojeno více počítačů?

Běžně lze v rámci jedné domácnosti připojit až 10 počítačů. Pro vyšší počet připojených zařízení doporučujeme zakoupit odpovídající wifi router (viz. naše nabídka).

Chtěl bych mít vlastní veřejnou IP adresu, je to možné?

Ano, veřejnou IP adresu Vám rádi zřídíme. U tarifů FUN, OPTI a PROFI je tato služba zpoplatněna částkou 50 Kč měsíčně, u tarifů , EXTRA a INDIVIDUAL je zdarma.

Můžu mít doma vlastní WiFi síť pro připojení notebooku?

Ano, můžete. WiFi router pro pokrytí Vašeho bytu či domu Vám rádi dodáme, případně Váš vlastní nastavíme včetně zabezpečení.

Proč mi nejde odesílat pošta z mého poštovního klienta?

Je třeba nastavit SMTP server na základě vašeho poskytovatele mailových služeb:

seznam.cz

google.com

volny.cz

outlook.com

POZOR – od 1.3.2021 byl smtp.artemis-liberec.cz deaktivován, je třeba nanonfigurovat dle vašeho poskytovatele emailových služeb, viz. výše.


Call Now Button